PATRONUJEMY:PARTNERZY:TOP-LISTA:
Inne Sfery 2010 Uguisu
Tineya
Kliknij
Nie masz jeszcze swojego konta? Zarejestruj się. Po pierwsze
podaj swój nick:

FAQ

Wchodzisz do obszernego hallu. Gdy rozglądasz się po nim z wielkim zainteresowaniem, zauważasz pod ścianą kilka osób siedzących przy stole. Podchodzisz do nich z zamiarem zaczerpnięcia informacji o miejscu, w którym się znajdujesz.

- Witaj!- jedna z tych osób wstaje i uśmiecha się do Ciebie przyjaźnie.- Witaj w Zamku Magor, stolicy Królestwa Magor! Pozwól, że odpowiem na Twoje pytania i zaspokoję Twą ciekawość!

Czym jest Magor?

Magor to przede wszystkim społeczność Istot, które się wzajemnie lubią i szanują. Przynajmniej w większości- tutaj na moment przerywa i puszcza do Ciebie figlarnie oczko.- Poza tym Magor to Królestwo, któremu przyświecają ideały przyjaźni i zrozumienia.

Czym Magor się zajmuje?

Głównym celem Mieszkańców Magoru jest doskonalenie swoich umiejętności w sztuce pisania, czy rysowania. Pomagamy sobie nawzajem osiągać mistrzostwo w dziedzinach, które są dla nas ważne. Co więcej, umożliwiamy wszystkim chętnym wgląd w Nasze bogate, gromadzone od wielu lat zbiory. Aby je obejrzeć, udaj się do Biblioteki, lub Galerii.

Od jak dawna Magor istnieje?

Od zarania dziejów- odpowiada ze śmiechem.- Historię gmachu zamczyska znajdziesz w Kronice. Natomiast miejsce, w którym w tej chwili się znajdujesz powstało w 1999 roku.

Kto jest odpowiedzialny za istnienie Magoru?

Winą za jego powstanie- słowa okrasza rozbawionym uśmiechem- należy obarczać przede wszystkim Króla Vaticinatora oraz Radnego Galahada Gesco. Można powiedzieć, że część odpowiedzialności spoczywa również na Radnej Quellen. Oni byli przy narodzinach Magoru i z pomocą przybywających w kolejnych latach Mieszkańców, doprowadzili go do stanu, w jakim obecnie się znajduje.

Czy można do Was dołączyć?

Oczywiście, że tak! Jeśli interesujesz się fantastyką w dowolnej formie, na pewno znajdziesz u Nas coś dla siebie! Począwszy od prozy, czy poezji, poprzez grafikę w przeróżnej formie, na muzyce i poradach do RPG kończąc. Nie zapominajmy też o autorskich systemach! Jeśli w wolnym czasie grasz, piszesz, lub rysujesz, u Nas znajdziesz pokrewne dusze oraz możliwość rozwoju i pokazania się światu.

Mam pracę, którą chciałbym/chciałabym umieścić na stronie Magoru. Do kogo mam ją wysłać?

To zależy od tego, co to za praca. Jeśli jest to rysunek, powinieneś/aś udać się z nim do samego Władcy, bowiem to on opiekuję się u nas Malarzami. Podobnie jest z muzyką, jeśli skomponowałeś/aś utwór, którym chciałbyś/chciałabyś się z nami podzielić, przedstaw go Władcy. Jeśli jest to wiersz lub inny utwór liryczny, pokaż go Radnemu Ramirezowi. Jeśli z kolei napisałeś/aś tekst prozatorski, to udaj się z nim do Radnego Ramireza lub Radnej Quellen, to oni sprawują pieczę nad pisarzami. Jeśli masz zgromadzone materiały, które mogą być pomocne przy prowadzeniu sesji RPG zgłoś się z nimi do Radnego Galahada Gesco.

Czy Magor to tylko strona internetowa?

Nie! Magor to przede wszystkim Istoty, które Go tworzą. Co prawda mieszkamy w różnych częściach Polski, więc Internet jest medium umożliwiającym wspólne ‘spotkania’ w Gospodzie, ale spotykamy się również w tzw. ‘realu’. Na przykład krakowska ekipa Magoru zorganizowała comiesięczne spotkania otwarte, w trakcie których zacieśniamy więzi między sobą nawzajem, zaprzyjaźnionym Bractwem Wiecznego Płomienia oraz ludźmi, którzy chcą Nas lepiej poznać.

Czy istnieją jakieś ograniczenia, które mogą ewentualnie stać na przeszkodzie dołączenia do Magoru, np. wiek?

Absolutnie nie! Wystarczy mieć chęci i zapał.

Czy muszę mieć jakieś talenty, żeby dołączyć do Magoru?

Być może po prostu nie natrafiłeś na swej drodze na dobrego przewodnika? W każdej Istocie tkwi boska iskra. My staramy się ją odkryć i wypielęgnować, by zakwitła i wydała owoce.

Zawarte tu prace moża wykorzystywać tylko za wyraźną zgodą autorów | Magor 1999-2010 | Idea, gfx & code: Vaticinator | Twoje IP: 54.198.147.221