autor pracy:
Dakmorr


data zamieszczenia: lata temu
inne prace autora:
    losowe inne prace z tej kategorii:
    Nie masz jeszcze swojego konta? Zarejestruj się. Po pierwsze
    podaj swój nick:
    WARHAMMER+artefakt | WARHAMMER | artefakt
    Tajemniczy talizman
    Jest to potężny artefakt, który może nieco ubarwić sesje Warhammera. Osobiście jestem przeciwny dawaniu graczom potężnych przedmiotów, ale to może stanowić wyjątek ponieważ BG ma z założenia nie wiedzieć co powoduje noszenie go. W rzeczywistości ten talizman spełnia jedno życzenie noszącej go osoby. Więc od momentu gdy BG go założy (i jeśli go założy) Mistrz Gry musi bardzo uważać na każde słowo wypowiadane przez gracza. Kiedy BG wypowie jakieś życzenie (zupełnie przez przypadek:) nie będąc tego świadomym) MG powinien to spełnić / opisać. Po wykorzystaniu jedynego ładunku tego artefaktu talizman rozsypuje się w pył albo staje się bezużyteczny (w takim wypadku gracz może nie wiedzieć, że ten artefakt miał jeden ładunek i liczyć na kolejny cud, ale złudne jego nadzieje:).Z własnego doświadczenia wiem, że gracze będą starali się odkryć właściwości tego przedmiotu - wystarczy odgrywając wrażych magów mogących pomóc w identyfikacji ukazać ich zdziwienie, ponieważ BG mają w końcu bardzo potężny przedmiot ... ale będą się starali to zdziwienie ukryć i za wszelką cenę go odkupić, ukraść (może z tego wyniknąć jakaś walka) itp. W żadnym wypadku nie powiedzą graczom co może ten przedmiot zdziałać ... ( i gracze ŻADNYM sposobem nie będą mogli się dowiedzieć o jego właściwościach, chyba że po użyciu). Jeśli któryś z graczy jest już potężnym magiem albo po prostu umie identyfikować magiczne przedmioty to można przyjąć, iż tego talizmanu z jakichś niewiadomych przyczyn nie da się zidentyfikować (niestety ale to by była zbyt potężna broń w ręku BG, który by zażądał np. nieśmiertelności ... a tak to życzenia wypowiedziane przez przypadek mogą być o wiele zabawniejsze ... i nie zachwieją prawdopodobnie równowagi pomiędzy graczami ... sprawdźcie sami Mistrzowie.

    Dakmorr


    KOMENTARZE:

    Tylda (~) oznacza podpis osoby niezarejestrowanej.


    2005-02-22 19:32    IP: brak danych


    Sprytne sprytne ale zato praktyczne!!
    --
    ~Pszczelarz


    2006-03-02 21:47    IP: brak danych


    Świetny pomysł i pomysłowy.
    --
    Ahli'Kadar


    2006-05-15 14:30    IP: brak danych


    Pomysł bardzo fajny, jednak może popsuć czasem cały scenariusz, o kampanii nie wspominając.
    --
    ~fan WFRP


    2006-08-13 13:37    IP: brak danych


    a jak ktorys z bohaterow gracza do drugiego powie Huj CI w dupe?
    --
    ~Jodri Silverhammer


    2006-11-16 18:39    IP: 83.16.5.50


    Co do fragmentu "niestety ale to by była zbyt potężna broń w ręku BG, który by zażądał np. nieśmiertelności" ha, widzicie, takie rzeczy trzeba brać dosłownie i omyłkowo (magia to przecież część chaosu). Robi się go nieśmiertelnym... drzewem/budynkiem/kamieniem/czymkolwiek co sprawi, że ten potężny paker do końca życia pożałuje, że chciał wykorzystać taki artefakt na swoją korzyść. To przecież WARHAMMER xD
    --
    ~Eperogenay


    2007-01-01 16:53    IP: 81.190.164.235


    Dobre,ale może popsuć sesje.
    --
    ~SeIVoth


    2007-11-24 14:06    IP: 84.38.160.60


    bardzo fajne, akurat na taką sesyjke podczas przemieszczania się pociągiem na konwent :)
    --
    ~gazil


    DODAJ KOMENTARZ

    Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

    Podaj swoje imię*:
    Podaj swój adres email:
    Zapisz słownie cyfrę 4*:



    Zawarte tu prace moża wykorzystywać tylko za wyraźną zgodą autorów | Magor 1999-2018 | Idea, gfx & code: Vaticinator | Twoje IP: 34.236.191.104