autor pracy:
Reiwen


data zamieszczenia: lata temu
inne prace autora:
losowe inne prace z tej kategorii:
Nie masz jeszcze swojego konta? Zarejestruj się. Po pierwsze
podaj swój nick:
D&D+artefakt | D&D | artefakt
Kilka magicznych przedmiotów
Bronie:

Ślad starości, Miecz +2 - jeśli atakujący tym mieczem trafi przeciwnika rzucając na kostce naturalne 19 lub 20, to trafiony musi wykonać rzut obronny przeciwko magii albo postarzeje się o 10 lat. Oprócz tego miecz działa jak zwykły miecz +2.

Pancerze:

Hełm oślepienia, +1 - postać, która rzuci 20 przy ataku na osobę, która nosi ten hełm, musi wykonać rzut obronny przeciwko czarom, lub zostanie oslepiony na k3+1 rund. Oprócz tego poprawia KP noszącemu o 1.

Hełm intuicji, +1 - Hełm ten polepsza noszącemu KP o 1. Dodatkowo pozwala uniknąć co czwartego ciosu (atakujący nie musi wykonywać rzutu na trafienie, gdyż nie ważne jakie ma Trak0, i tak nie trafi). Ta magiczna własność nie działa przed atakami z zaskoczenia. Ostatnim plusem jest fakt, iż noszącego trudniej jest zaskoczyć (modyfikator +1).

Kolczuga cienia - jest to kolczuga +2, która daje możliwość krycia się w cieniu. Podstawowa szansa wynosi 20%, modyfikuje się ją zręcznością i rasą postaci. Jeśli postać potrafi bez pomocy tej kolczugi kryć się w cieniu, to kolczuga polepsza szansę na ukrycie się w cieniu o 10%.


KOMENTARZE:

Tylda (~) oznacza podpis osoby niezarejestrowanej.


2005-09-03 17:58    IP: brak danych


dosc fajne zbroje lecz malo i przydala by sie fajna galeria
--
~ZAIK (elf barbarzynca)


2006-04-25 22:15    IP: brak danych


Ciekawy mieczyk.Szkoda,że brak rysunku:(
--
~Tan Cawdoru


2007-02-02 23:40    IP: 83.29.202.85


Mi sie podoba miecz... chyba go wykorzystam na jakiejs sesji...
Juz czuje to...
"Miecz ledwo sie zadrasnal w ramie. Rana nie jest niepokojąca. Po chwili jednak odczuwasz dziwne swedzenie skory. Twoje wlosy siwieja,skora na rekach lekko sie marszczy, ubyło ci sil... powoli dociera do ciebie prawdziwa natura miecza. juz wiesz ze walka bedzie o wiele bardziej interesujaca niz by sie moglo zdawac po tym wojowniku..."

--
~Marco


2007-04-20 16:07    IP: 83.25.69.217


10 lat to moim zdaniem trochę za dużo.. nawet czary zaawansowanej nekromancji nie działają w ten sposób.. i co z efektem natychmiastowym po trafieniu za te '19'? Wydaje mi się, że albo postarza o roczek czy coś (odwzorowane w zręczności np.) albo działa jak postarzenie i dodaje 2k4 (albo cokolwiek innego) lat. Moim zdaniem, idea takiej zabawki jest wszak taka, że jak trafi agresor to obraca się w proch ;)
--
~Druś


DODAJ KOMENTARZ

Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

Podaj swoje imię*:
Podaj swój adres email:
Zapisz słownie cyfrę 7*:



Zawarte tu prace moża wykorzystywać tylko za wyraźną zgodą autorów | Magor 1999-2018 | Idea, gfx & code: Vaticinator | Twoje IP: 3.231.25.104