losowe inne prace z tej kategorii:
Nie masz jeszcze swojego konta? Zarejestruj się. Po pierwsze
podaj swój nick:
ŚWIAT MROKU+dar | ŚWIAT MROKU | dar
*Dusza wichru
Swara przywołuje potężny wicher, który staje się jego sprzymierzeńcem osłabiając przy tym wrogów. Podczas gdy gepard ślizga się wśród podmuchów, wolny i bardzo szybki, jego przeciwnicy stają się powolni i zdezorientowani, gdyż muszą walczyć z nawałnicą. Nie ma lepszej okazji na atak...


Mechanika:


Swara wykonuje test Oddziaływanie + Pierwotne instynkty (poziom trudności zależy od pogody: bezwietrzne południe- 9; lekki wiatr- 6; zawieja- 5; huragan- 2) i musi wydać jeden punkt Gnozy i Siły woli. Za każde dwa uzyskane sukcesy wszyscy przeciwnicy atakujący Swarę (ale również wszyscy jego sprzymierzeńcy!) tracą na czas trwania daru (jeden sukces-1 minuta) jeden punkt Zręczności, a gepard zyskuje tyle samo do zręczności na czas działania daru. Jeśli Zdarzy się tak, że przeciwnik straci wszystkie punkty zręczności, oznacza to, że wiatr go podciął i teraz nie może się podnieść na nogi.


KOMENTARZE:

Tylda (~) oznacza podpis osoby niezarejestrowanej.


2008-12-19 10:12    IP: 89.171.46.5


supcio gra poozdro polecam
--
~piotrek


2008-12-19 10:12    IP: 89.171.46.5


supcio gra poozdro polecam
--
~piotrek


DODAJ KOMENTARZ

Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

Podaj swoje imię*:
Podaj swój adres email:
Zapisz słownie cyfrę 3*:



Zawarte tu prace moża wykorzystywać tylko za wyraźną zgodą autorów | Magor 1999-2018 | Idea, gfx & code: Vaticinator | Twoje IP: 3.131.110.169